Дискусія "Про користь та шкоду Сонця"
Той, у кого в душі світить сонце, буде
бачити сонце
навіть у похмурий день.
Клас: 4
Тривалість виконання: короткотривалий (2 тижні).
Міжпредметні зв'язки: природознавство, математика, основи здоров’я, літературне читання, мистецтво, трудове навчання, я у світі.
Кількість учнів: груповий, 2 групи по 8 учнів.
Типологія дискусії: практично-інформаційна.
Мета:
ü- поглибити знання учнів про те, яку користь від Сонця
отримує наша планета Земля, чи може завдати шкоди Сонце нашій планеті;
ü- актуалізувати знання про вічні і незмінні явища природи (зміна
пір року, зміна дня і ночі);
ü- розвивати комунікативні навички;
ü- визначити роль дискусії, яка дозволяє ефективно розв’язувати
проблеми через самовираження;
ü- розвивати критичне мислення, вчити аналізувати ситуацію,
добирати аргументи для розв’язування проблем;
ü- формувати у дітей уміння працювати з додатковою
літературою, Інтернет-джерелами.
Завдання дискусії:
ü- відшукати потрібну інформацію;
ü- обробити інформацію, користуючись різними джерелами і
підготувати повідомлення на вказану тему;
ü - навчитися виступати перед аудиторією;
ü - підготувати необхідні малюнки для проведення дискусії;
ü - провести необхідні порівняння;
ü - використати телурій;
ü- систематизувати отримані результати;
Очікувані результати:
ü - узагальнити, систематизувати знання учнів про користь та
шкоду Сонця;
ü - розвивати здатність учнів критично мислити;
ü - сприяти розвитку здатності учнів працювати в групах;
ü - розширяти уявлення про значення Сонця, як гігантського
космічного тіла;
ü- розвивати здатність дітей використовувати
інформаційно-комунікаційні технології для обробки та зберігання отриманої
інформації;
ü - вчити критично оцінювати ті чи інші факти про Сонце.
Обладнання: малюнки, ілюстрації, телурій.
Дискусії і дебати
дозволяють ефективно розв’язувати проблеми через самовираження, вчитися
аналізувати ситуацію, добирати аргументи для розв’язання проблеми, розвивати
комунікативні навички.
1. Оголошується проблемне питання дискусії.
2. Одна група обирає позицію «ЗА», інша –
«ПРОТИ».
3. Кожна група обговорює свою позицію, добирає
аргументи на її підтримку.
4. Через деякий час утворюються нові групи.
Учасники в нових групах порівнюють свої аргументи,
додають за необхідності нові
Стратегії дискусії: Т-схема;
Т-схема – це багатоцільовий графічний організатор для запису аргументів з обговорення бінарного запитання (так - ні, за - проти).
Підбиття підсумків:
- На уроці найбільшим відкриттям для мене
було...
- Мені цікаво було дізнатися про...
- Після уроку я обов'язково прочитаю
додаткову літературу про...
Коментарі
Дописати коментар