Дискусія "Про користь та шкоду Сонця"

 Той, у кого в душі світить сонце, буде

бачити сонце навіть у похмурий день.


Клас: 4

Тривалість виконання: короткотривалий (2 тижні).

Міжпредметні зв'язки: природознавство, математика, основи здоров’я, літературне читання, мистецтво, трудове навчання, я у світі.

Кількість учнів: груповий, 2 групи по 8 учнів.

Типологія дискусії: практично-інформаційна.

Мета:

üпоглибити знання учнів про те, яку користь від Сонця отримує наша планета Земля, чи може завдати шкоди Сонце нашій планеті;

üактуалізувати знання про вічні і незмінні явища природи (зміна пір року, зміна дня і ночі);

üрозвивати комунікативні навички;

üвизначити роль дискусії, яка дозволяє ефективно розв’язувати проблеми через самовираження;

üрозвивати критичне мислення, вчити аналізувати ситуацію, добирати аргументи для розв’язування проблем;

üформувати у дітей уміння працювати з додатковою літературою, Інтернет-джерелами.

Завдання дискусії:

üвідшукати потрібну інформацію;

üобробити інформацію, користуючись різними джерелами і підготувати повідомлення на вказану тему;

ü - навчитися виступати перед аудиторією;

ü - підготувати необхідні малюнки для проведення дискусії; 

ü - провести необхідні порівняння;

ü - використати телурій; 

üсистематизувати отримані результати;

Очікувані результати:

ü - узагальнити, систематизувати знання учнів про користь та шкоду Сонця;

ü - розвивати здатність учнів критично мислити;

ü - сприяти розвитку здатності учнів працювати в групах;

ü - розширяти уявлення про значення Сонця, як гігантського космічного тіла;

üрозвивати здатність дітей використовувати інформаційно-комунікаційні технології для обробки та зберігання отриманої інформації;

ü - вчити критично оцінювати ті чи інші факти про Сонце.

Обладнання: малюнки, ілюстрації, телурій.

Дискусії і дебати дозволяють ефективно розв’язувати проблеми через самовираження, вчитися аналізувати ситуацію, добирати аргументи для розв’язання проблеми, розвивати комунікативні навички.

1. Оголошується проблемне питання дискусії.

2. Одна група обирає позицію «ЗА», інша – «ПРОТИ».

3. Кожна група обговорює свою позицію, добирає аргументи на її підтримку.

4. Через деякий час утворюються нові групи.

Учасники в нових групах порівнюють свої аргументи, додають за необхідності нові








Стратегії дискусії: Т-схема;

Т-схема – це багатоцільовий графічний організатор для запису аргументів з обговорення бінарного запитання (так - ні, за - проти).

Підбиття підсумків:

-      На уроці найбільшим відкриттям для мене було...

-      Мені цікаво було дізнатися про...

-      Після уроку я обов'язково прочитаю додаткову літературу про...






Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Проект для учнів 2 класу з використанням елементів STEM-освіти "Сонце - джерело світла, тепла, енергії"

Цікаве вивчення процесу фотосинтезу

Використання Телурія на уроках в початковій школі